Peří
rendolf
Mam jen jeden dotaz...Pokud si dám jednou týdně jednu čaru do nosu(1/10gramu až 1/20gramu),jak dlouho potrvá než se to nějak projeví na mozku?(Nemluvím o dojezdech atd,ale o vadách a poruchách na mozku v normalním stavu),kdy na mne nepusobí žadné látky?Je mozne to uzivat v techto malých davkach dlouhodbe bez nasledku?Mam to jen pro zábavu a chci vědet,jestli to nepreroste v něco horšího.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, to se ptáte na dvě různé věci. Jaké jsou následky pro mozek Vám nikdo neřekne přesně. Dlouhodobí uživatelé změny na mozku mívají, ale hlavně se objevují změny v chování, sociální inteligenci, chuti žít "normálně" atd. Je to věc mnoha vlivů, nejde jen o množství pervitinu, které užijete. Co se týče toho, aby Vaše užívání nepřerostlo v něco horšího, toho bych se bála spíš. Jsou lidé, kteří zvládnout brát rekreačně a pak přestat, protože už je to nebaví. Ale nikdy není předem jasné, jestli zrovna do téhle "šťastné" skupiny budete patřit.