kačula
Dobrý den!!Můj kamarád je zavyslí na pervitinu.Zprvu bral pervitin jen nosem ale teď nedávno začal píchat.Chtěla bych mu moc pomoci ale nevím jak.Mám strach že dostane nějakou nemoc protože ostatní v Bohumíně říkají že si píchá špinavíma jehlama.prosímporaďte mi jak mu mám pomoct.Děkuji Katka

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, záleží na tom, jestli chce i kamarád přestat. Jestli ne, budete mu pomáhat dost těžko. Každý závislý si musí přijít sám na to, že drogy mu přináší spoustu problémů. A každému to trvá různě dlouho. To, že chytne nějakou nemoc je dost pravděpodobné, jestli si dává špinavými jehlami. Možná právě to pro něj bude důvod proč přestat. V každém případě nemá smysl zachraňovat ho proti jeho vůli, naopak byste tím mohla ohrozit sebe, mohl by Vás do toho také stáhnout.