kokain
losna
Dobrý den.Ve čtvrtek jsem byl na akci,kde jsem měl asi 1 gram kokainu.Kombinoval jsem ho s alkoholem.Neberu ho pravidelně měl jsem jen parkrat na nějake tanečni akci.Po akci jsem toho moc nenaspal asi 4 hodiny,cely den jsem byl unavenej a neměl jsem pocit hladu.Na internetu jsem se dočetl že je dobre pit mleko,tak jsem do sebe dostal dvě sklenice.A snědl 1 rohlik,ale vic nic.Ale usnout mě nešlo.Druhý den v noci jsem toho taky moc nenaspal častěji jsem se budil.A pořád nemám hlad a to už je sobota.Jinak jsem si měřil tep ten mam normalni.Rano jsem měl i zvyšenou teplotu,ale ta odezněla.Co mám podle vás dělat?A jak poznam že jsem toho měl moc?A jak se projevuje zavislost?Mam vyhledat odbornika nebo zajit k lekaři?Myslim si že zavislej nejsem,nikdy mě nedělalo problem bez toho vydržet klidně několik tydnu.Tahle zkušenost mě rozhodně vede k tomu že to bylo naposled co jsem měl.Děkuji moc za odpověd

Odpověděl:
Dobrý den, nemyslím si, že by se u vás s ohledem na frekvenci užívání jednalo o problémy se závislostí. Je možné, že jste si místo kokainu mohl dát pervitin, jinou stimulační látku nebo jejich mix. (U pervitinu stimulační účinky přetrvávají déle). Svou roli mohl sehrát i ten alkohol. Případně se o vás mohla pokoušet nějaká chřipka (s ohledem na tu zvýšnou teplotu a nechutenství). Těžko říci, kdybyste se i nadále necítil dobře, raději se nechejte vyšetřit lékařem. Věřím, že už se to nějak dalo dokopy, každopádně vaše rozhodnutí, které jste z toho vyvodil, je moudré. Nu, kdyby vám časem "otrnulo" a ta abstinence se nějak nedařila, klidně se zase ozvěte. Hodně štěstí a držte se. A zkuste se podívat do rubriky "stimulační látky" na těchto stránkách. Možná tam najdete nějaké info, které pro vás bude k užitku.