test na žloutenku zdarma
luc
ahoj, kde si můžu nechat udělat test na žloutenku C anonymně a hlavně zadarmo? je to dost akutní :( nechci jít k obvoďačce, jsem z Prahy

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. V Praze se můžete obrátit na Kontaktní centrum o. s. SANANIM, které nyní opětovně dělá testy z kapilární krve (bezplatně, anonymně, výsledek budete mít během chvíle, pokud by v tom horším případě byly výsledky pozitivní, tak by Vás odeslali ke specializovanému lékaři, který s kontaktním centrem spolupracuje). Bude lepší si předem zavolat a zeptat, kdy by bylo nejvhodnější přijít na testování na hepatitidu C. Kontaktní centrum, Osadní 2, Praha 7 Tel: 283 872 186 Po, Pá: 13.00 - 20.00 Út, St, Čt: 9.00 - 20.00 Víkendy a svátky:.....13.00 - 20.00 www.sananim.cz