jak řešit další problémy,když překonáte drogu.
jarka
můj syn překonal po 1O letech závilost na droze a bere jen subutex.Léčí si žloutenku C a chtěl by začít normálně žít.Ovšem přichází ještě těžší rány v podobě exekucí,neboť po dobu na ulici dostával pokuty za absenci občanky a za jízdy v tranvaji na černo.Za 1OOO korun pokuty chce exekutor 9000 korun a těchto pokut bude na 500. Obávám se,že tento tlak syn nevydrží a vrátí se k droze.Kam se obrátit pro pomoc?Je nějaké řešení?Platit chce,ale má jen 3000 korun podporu v hmotné nouzi.Děkuji za radu Jarka

Odpověděl:
Dobrý den, optimální by bylo, aby se váš syn obrátil na Právní poradnu A.N.O., která se specializuje na bezplatné právní poradenství v souvislosti s drogovou problematikou. Kontakt najde na těchto stránkách v pravém sloupci. Pokud je pro něj Praha dostupná, může se objednat k osobní konzultaci, pokud ne, může další postup konzultovat telefonicky, písemně nebo e-mailem po dodání potřebných podkladů. Podobné problémy jako váš syn řeší řada bývalých uživatelů drog a je důležité, aby situaci nepodcenil a "nezametal problém pod koberec", nýbrž co nejdříve vyhledal odbornou právní pomoc. Obecně lze v takovýchto situacích doporučit, aby se pokusil splácet alespoň minimální částky z dluhů.