co mi pomuze...??
adeiitekk
Dobrý den. Asi rok beru pervitin, je to podle me kratka doba na to, abych s tim nemohla přestat. Ovšem nějak se mi to asi vymklo, nejdříve to bylo jenom jednou za měsíc, potom jednou za týden a pak posledního půl roku asi šestkrát denně. Když na to přišli naši, tak mě odvezli ke strejdovy, teď u něj bydlím, ale nedošlo jim, že drogy sou všude a že když budu chtít, tak si je tu taky najdu. Sama bych s tím chtěla přestat, to je asi ze všeho nejdůležitější, ale na druhou stranu se mi z toho nechce. Potřebovala bych nějakou motivaci, něco, kvůli čemu bych nejenom musela, ale i chtěla přestat. Jenže co, to vážně nevím. Myslíte, že by ste mi mohli pomoct? předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, takový stav, kdy člověk chce a přitom nechce přestat je dost častý. Není vůbec jednoduché se rozhodnout. Aby bylo možné opravdu se závislostí něco začít dělat, musí špatné stránky převážit nad dobrými. To se u Vás možná ještě nestalo. Asi víte, kam až závislost může dojít, nevím, jestli zrovna to Vám pomůže. Zkuste si přečíst některé dotazy tady na poradně, uvidíte, jak na tom nejspíš budete, když se Vám nepodaří přestat. Denní braní už je opravdu problém, nemá smysl si nalhávat, že to ještě zvládáte. Vaši rodiče udělali to, co si mysleli, že je nejlepší. Dokud jim Vy nebo někdo jiný neřeknete, že je to k ničemu, nic se nezmění. Akorát se tím všichni hrozně unaví a až budete opravdu potřebovat pomoci, nebudou na to možná mít už chuť a energii. Jestli opravdu v sobě máte jen trochu vůle přestat, zkuste si urovnat pro a proti a rozhodněte se, jestli drogy teď ano nebo ne. Ale bylo by fajn dělat to otevřeně, nevodit rodinu za nos.