Leceni
Dan
Dobry den chci se vas jen zeptat kam se mam obratit, kdyz chci co nejrichleji podstoupit odvikaci kuru kvuli Cannabisu, nejradeji by jsem podstoupil lecbu v Praze jsem Prazak, a zda je nejaka cekaci lhuta na prijeti? Predem dekuji za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel nepíšete o sobě moc informací, abych mohla aspoň rámcově posoudit, kam by pro Vás bylo nejvhodnější se obrátit. Nicméně u problému s konopnými drogami nebývá doporučení k ústavní léčbě obvyklé, pokud se nepojí s nějakými dalšími potížemi, obvykle psychiatrickou diagnózou (např. psychotické nebo depresivní stavy). Myslím, že by bylo ve Vašem případě nejvhodnější zkusit nějakou formu ambulantní léčby. Mohu Vám doporučit konkrétní zařízení, v Praze je dokonce několik možností, ale potřebovala bych vědět, kolik je Vám let, jak dlouho konopné drogy užíváte a jak intenzivně, jestli se k tomu vážou nějaké další problémy (zdravotní včetně psychických, sociální, právní). V rámci ambulantní léčby buď nejsou čekací doby žádné (obvykle u ambulantních programů provozovaných nestátními organizacemi) nebo přinejmenším nejsou příliš dlouhé (občas se u specializovaných psychiatrických ambulancí stává, že Vás lékař objedná na termín třeba až za dva týdny). Napište o sobě prosím víc podrobností, zkusíme pak vymyslet, co by Vám nejvíc pomohlo. Zatím přeji hodně štěstí.