zvedavost
viki
Vite tak jak si myslite to doopravdi neni!Mela jsem velke problemy doma z mamou,ve skole,a ted i z pritelem!Dostala jsem lupenku od stresu a slisela jsem ze je na to dobra trava,ale na lupenku mi to nepomahalo.Zato mi to hodne pomahalo stresove.A pokazdy kdyz jsem hodne na dne tak si koupim ten koks.Je to tak 3-4tydne!Mam pocit ze to je pro me vysvobozeni a mam potrebu si to brat porat!Jinak travu beru 5let a z toho 3roky pravydelne kazdy den a aspon 3dene!Uz nevim co mam delat!Prosim poadte mi!!!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se, jestliže došlo k nějakému nedorozumění. Z Vašeho předchozího dotazu nevyplývalo, jaké má Vaše užívání drog možné příčiny a v jaké jste situaci. Mohla bych Vám doporučit nějaké zařízení nebo někoho z kolegů přímo, na koho byste se mohla obrátit a vše probrat. Internetové poradenství a komunikace má své limity a osobní setkání a možnost si popovídat o tom, co se s Vámi děje, je vždycky účinnější. Podle toho, co píšete, tak se potýkáte s řadou problémů, které spolu navzájem dost souvisí a je to asi trochu bludný kruh... Máte problémy s mámou, ve škole, s přítelem, je to pro Vás velmi stresující a nejspíš se u Vás projevily nějaké psychosomatické zdravotní potíže, které se snažíte léčit marihuanou, což moc nepomáhá na zdravotní stav, ale zametáte trávou a kokainem pod koberec aspoň ten stres a psychické potíže, braní drog má ale další důsledky na zhoršení potíží ve vztazích, ve škole, na prohlubování psychických potíží a jsme zase na začátku. Existují kontaktní centra pro uživatele drog nebo jiná ambulantní poradenská zařízení, kam se můžete přijít nezávazně, a obvykle i anonymně a bezplatně, poradit. Když mi napíšete, odkud jste a kolik je Vám let, tak bychom mohli najít nějaké ve Vašem regionu. Myslím, že by to byla v tuto chvíli nejlepší varianta. Zatím držím palce a buďte na sebe opatrná.