Otazka
Milan Šťastný
No, vy asi nemáte smysl pro humor, že? Fakt sorry, jestli jsem vás nějak urazil, ale jen mě zajímalo, jak na to asi budete reagovat. S drogami nic společného nemám, problémy také žádné ne, jinak jsem celkem spokojený (no, v rámci možností v tomhle zkurveným státě). Máte sice hezký důvod, proč jste na můj dotaz odpověděl, ale protože jste ostatní vymazal, tak čtenáři nevědí, o čem je přesně řeč. Pro příště bych vás žádal, abyste jméno toho dotyčného nezveřejňovali, protože někdo opravdu může zneužít cizí jméno. Zvláště pak v malé vesnici či městě, kde se všichni znají. Znovu upozorňuji, že toto jméno není moje. Už dávno jsem se vás ptal na toto téma, jestli jména zveřejňujete, odpověď byla něco v tom smyslu, že to filtrujete, ale asi to tak není. Ještě malý dotaz na závěr: dřív trvalo vyřízení dotazu poněkud déle, v současné době je to velice rychlé. Máte víc lidí, nebo návštěvníků vašich stránek ubylo? První dotaz jsem psal, když jsem na vás slyšel reklamu v rádiu.

Odpověděl: Martin Hulík
Jména filtrujeme tam, kde máme pocit, že by identifikace mohla tazatele poškodit. Doporučujeme psát pod přezdívkou a tak, aby i jiné údaje nevedly ke konkrétní osobě (instrukce u okénka dotazu je jasná). Myslím, že v tom je zodpovědnost na straně tazatele. Navíc je editování dotazu pro nás dost komplikované - musíme se obrátit na správce stránek a dotazů je hodně.
Rychlost odpovídání: taky mám dojem, že se v poslední době daří odpovídat včas, ale dotazů neubylo. Máme víc lidí v týmu. Někdy dotaz čeká na zodpovězení pokud je složitější a vyžaduje větší pátrání v našich informačních zdrojích, nebo je adresovaný konkrétnímu pracovníkovi a ten není aktuálně k dispozici, nebo čeká na toho z nás, kdo je expertem na danou oblast (v poradně máme např. dva lékaře a ti jsou někdy dost vytížení). Dotazy taky přicházejí ve vlnách, čím je jich víc, tím déle trvá, než odpovíme.
Na závěr: "ideální" dotaz je psaný pod přezdívkou, je srozumitelný a v textu se nevyskytují neslušné nebo urážlivé výrazy. Konstruktivní kritice se nebráníme. Jo, zvažte, zda vaše testovací dotazy jsou skutečně nutné (už jich od vás přišla pěkná řádka) - v tuhle chvíli čeká dalších 13 tazatelů na odpověď.