Dávka
Pyres
Dobrý den, potřebuju se vás na něco zeptat. Mám koupený pervitin za 500, mě jde o to kolik toho mám rozpustit ve vodě. Kamarádka mi říkala, že nosem užívá čáru o velikosti žiletky, ale u injekce se trochu liší.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud byste napsal, že máte u sebe 500 mg čistého pervitinu, tak bych Vám možná mohla říct, u jak velké dávky by nehrozilo velké riziko předávkování nebo nějakých závažných potíží. I když u injekčního užití pervitinu Vám nikdy nikdo nezaručí, že se nedostanete do maléru. Já bych se tou informací mohla pouze pokusit snížit riziko toho, že to bude průser fatální. Ale informace, že máte koupený pervitin za 500 Kč je bohužel beze smyslu. Není možné posoudit, o jaké množství se skutečně jedná, nikdy nevíte, o jaké čistotě droga je, jaké obsahuje nežádoucí příměsi, to, že si kamarádka dává nosem čáru o velikosti žiletky také není relevantní informace. Podle toho, co píšete, pravděpodobně nemáte s injekčním užíváním (ani s pervitinem?) žádnou zkušenost a úplně nerozumím Vaší motivaci, proč ho chcete injekčně užít. Kromě stanovení množství drogy, které rozpustíte, je potřeba také vědět mnoho dalších informací, jinak opravdu hrozí, že si opravdu ublížíte. Máte sterilní stříkačku? Víte, kam drogu aplikovat, která místa jsou bezpečnější a která výrazně riziková, víte jak si nepropíchnout žílu? Máte k dispozici vodu do injekce, filtr, dezinfekci? Být Vámi bych si to fakt ještě pořádně rozmyslela. Pokud už si neodpustíte užít pervitin, tak to nedělejte injekčně. Pokud už chcete drogu užít injekčně, tak užijte max 1/10 - 1/5 toho množství, co máte (když hypoteticky vycházím z toho, že by se mohlo jednat o 500 mg) a zjistěte si informace o bezpečnějším injekčním užití (např. www.extc.cz / Zdraví / Průvodce).