Test
ich
Zdravím, už dva roky kourim travičku.. cca 1g-4g denne, zkousel sem 10 dni abstinovat a zasel jsem an testy, byl sem neativní, ovsem vcera sem mel posledniho jointa, a dnes vecer budu o5 testován, existuje nějaký způsob jak test moči obelhat? jinak používám Drogový test Instant-Wiev THC

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Zřejmě Vám odpověď dorazí pozdě, nicméně v rámci této poradny odpovídáme obvykle dotazy ve lhůtě několika dní, nezvládáme bohužel odpovídat okamžitě. Zřejmě nečekáte, že test bude negativní poté, co jste měl posledního jointa večer a další den jdete na testy. I při jednorázovém užití po nějaké době abstinence bývají testy pozitivní několik dní, jeden den naprosto minimálně. Celkem mě i překvapuje, že test po deseti dnech abstinence po tak intenzivním užívání byl negativní (ale předpokládám, že výsledek byl ok, testy jsou tak citlivé, že mají tendenci být spíše falešně pozitivní, nikoli falešně negativní). A doufám, že přece jen úplně nečekáte, že bychom Vám radili, jak obelhat testy... Bohužel vylučování THC z organismu se nedá uspíšit a tím urychlit dobu, za kterou jsou testy negativní. Na internetu se dá, především na zahraničních webech, nalézt řada přípravků, které slibují vyčištění organismu od THC a negativizaci testů, ale jsou drahé a jejich efektivita je přinejmenším sporná. Existují jistě mechanismy, jak se pokusit na test vyzrát, ale v laboratořích to s velkou pravděpodobností poznají (např. pokud je vzorek moči na test naředěný vodou). Hrozí Vám nějaký průšvih?