závislost na tramalu
Pítrs
potřebovala bych pomoc, poradit jak se zkusit zbavit závislosti na tramalu.věděla jsem, že nastane problém, až tzv. ,,budu chtít,, přestat.pořád jsem to odkládala až bude důvod, teď důvod mám, chtěla bych otěhotnět, a nechci nic riskovat braním léků.ale zjišťuji, že to nepůjde tak lehce, jak jsem ostatně přepokládala.mohli byste mi pomoci, prosím?doufám, že mám naději. vždy jsem věděla, že nesmím k žádným drogám ani přiblížit,vím jak mám slabou vůli a tendenci řešit problémy útěkem, ale před 6 lety jsem dostala Tramal na zmírnění bolesti po úrazu...a už se vezu.předem Vám moc děkuji za odpověď.P

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, Tramal je celkem silný opiát, závislost se proto vytvoří rychle a není vůbec jednoduché se jí zbavit. Nejlepší by bylo, abyste situaci řešila s lékařem, který Vám lék předepisuje. Nemusíte se bát, že by na Vás koukal divně, na těchto lécích se závislost vytvoří opravdu velmi snadno a lékař by o tom měl vědět a počítat s tím. Pokud byste neměla důvěru zrovna v tohoto konkrétního lékaře, obraťte se na psychiatra. Ten by s Vámi také lépe mohl řešit některé důvody, proč Vám možná Tramal tak "zachutnal". Pokud byste nevěděla, na koho se obrátit, napište lokalitu, zkusím Vám zaslat nějaký ověřený kontakt.