meexxiko
zdravíčko.. jojo,postel byla ok:-) ze stacionáře se ještě neozvali...ale někde jsem vyčetl že stacionář je o tom, přijít tam třeba v 10 ráno a bejt tam do 5 odpoledne...je to takk?? a ještě dotaz, jak se pozná psychóza? pár lidí mi nezávisle na sobě říkali, že to u mě nějak moc rychle všechno postoupilo... že jsem ,,magor,, vědí všichni:-)) ale nerad bych měl nějakou psychnu nebo něco takovýho... díky, mějte se fanfárově:-))

Odpověděl: Tomáš Harant
Zdravím Honzo, koukněte na http://www.drogovaporadna.cz/rubrika.php?rubrika=57 Tam jsou informace o psychózách apod. Jinak dnes jsem telefonicky ověřoval časovou dostupnost jednotlivých služeb stacionáře. Ideální postup je následovný: přijít v úterý či čtvrtek na motivační skupinu od 10,30 do 12 hod. Možno bez objednání. Ideálně ne pod vlivem. Tam si domluvit další postup. Pokud tomu něco významného brání (např. pracovní doba, závažný strach z cizího prostředí či skupiny) je možné se objednat na tel. 220 803 130 a domluvit si individuální setkání. To, co popisujete je už intenzivní ambulantní léčba. Nabízejí ale i další služby jako motivační skupinu, individuální poradenství... Co takhle nečekat na odpověď po mailu a rovnou zavolat? A jak se jinak máte? Co společné domácí abstinování, práce apod. Přeji hezký den Tomáš