nevim 2
Wattie
Puvodne jsem psal: Od: Wattie, 29-05-2002 Nevim jak to mam presne upresnit skousel sem piko, redidla, prasky , ganju, hasis ale stejne nevim proc asi sem to delel ze zvedavosti a ted uz spis piko a na redidla sem se vykaslal nylo mi s toho cim dal hur .A jeste bych se chtel zeptat jak dlouho po uziti vydrzi latka v moci rodice me chteji testovat doma ale ja nevim jak dlouho mi to tam zustane? ODPOVED: Od:Bára Orlíková , aftercare@sananim.cz, 29-05-2002 Člověk dělá bohužel ze zvědavosti spoustu věcí, které nejsou zrovna dobrej nápad. Štěstí, že jste vynechal aspoň ty ředidla. Ne že by perník byl o moc lepší, ale čím míň toho kombinujete dohromady, tím líp. Záleží na tom, jak často berete a co všechno vám to způsobuje za problémy. A taky jak moc se toho chcete zbavit proto, že sám cítíte, že to není v pořádku a nakolik vás do toho tlačí třeba strach z testů, které vám chtějí dělat rodiče. Být vámi, asi bych fakt zašla se někam poradit, co s tím. Kontakt na tu poradenskou linku máte, seberte odvahu, zavolejte tam a domluvte si s někým schůzku, mohlo by vám to pomoct ujasnit si, co se dá v téhle situaci dělat. Jinak, pro vaši informaci, perník se v moči udrží asi 2 - 14 dní, THC až do 30 dnů, u prášků vám nemůžu říct, musela bych vědět, co to je za prášky. Takže jestli nechcete, aby se na to přišlo, nejlepší bude dát si pauzu :-) Držím palce, kdyžtak pište. JO TO JE FAJN, ZE JSTE MI ODPOVEDELA,ALE PROC PORADNE NECTETE OTAZKY? TO DELATE VSECHNO TAKHLE ZBRKLE A NARYCHLO? JA SEM PSAL,ZE JSEM I TA REDIDLA ZKUSIL! JAK MUZETE RADIT,KDYZ SE NEOBTEZUJETE ANI PORADNE CIST? NEPOVAZUJETE TO ZA PROFESIONALNI SELHANI? NEBYLA BY NA MISTE OMLUVA? JA SE VAM OMLOUVAM, ZA MUJ TON ALE DOST JSTE MNE ZKLAMALA. Jinak preji hodne sily do vasi prace a trochu sebereflexe a vice pozonosti...

Odpověděl: Bára Orlíková
Mrzí mě, že došlo k nedorozumění. Reagovala jsem na to, že jste ve svém dotazu zmínil, že teď berete spíš piko a na ředidla jste se vykašlal. Takže tímto upřesňuji, co jsem měla na mysli svou odpovědí. Opravdu nemám pocit profesionálního selhání a myslím, že dotazy na které odpovídám, čtu pozorně a odpovídám na ně vcelku uvážlivě a často po konzultacích s kolegy. Možná by bylo na místě, abyste zkusil sebrat tu odvahu a s někým si o svých potížích, pochybnostech a pocitech popovídal. Já vám přes poradnu bohužel nemůžu žádnou zázračnou radu, co s tím vším dělat, poskytnout, můžu vám jen pár věcí doporučit a je jen na vás, jak si to převezmete. Přeji vám také hodně síly :-)