Můžou mě zavřít?
keri
Chtěla bych se zeptat ohledně zákonů.Pracuji jako zdravotní sestřička a na pervitinu jsem už5let.začala jsem s tim v prváku a od té doby si dávám dost často.Právě i někdy do práce.V minulé práci jsem kvůli tomu odešla dohodou.Věděli to o mě všichni včetně primáře.Jaký mi hrozí postih, pokud by to někdo nenechal být a řešil to přes policii? Mam svojí práci strašně ráda a nevím,co bych dělala.Můžu dostat i zákaz činnosti?Myslím, že už bych tuto práci NIKDY nemohla dělat?Děkuji za odpověď

Odpověděl:
Dobrý den, váš dotaz ohledně pervitinu ve vztahu k pracovně-právní problematice vyžaduje kvalifikovanou odpověď od právníka. Doporučila bych vám proto obrátit se na Právní poradnu A.N.O., která se specializuje na bezplatné právní poradenství v souvislosti s drogovou problematikou. Kontakt najdete na této stránce v pravém sloupci, nejjednodušší by bylo zaslat váš dotaz mailem či zatelefonovat (lze i anonymně). Jinak si myslím, že vaše obavy ohledně ztráty práce, kterou máte ráda, kvůli užívání pervitinu, jsou celkem na místě. A můžete ztratit i mnohem více...zdraví, zázemí, vztahy, sebeúctu... Nenapadlo vás někdy, že by možná bylo moudré se na ten pervitin vykašlat a něco s tím dělat?