...
:)
Dobrý den, sice vím,že tady máte důležitější otázky, avšak chtěla jsem se zeptat...jakou školu bych měla mít,pokud se chci stát členem u policie a být něco jako "protidrogové komando"?Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Předpokládám, že k tomuto se asi nejlíp hodí policejní akademie. "Protidrogovým komandem" asi myslíte Národní protidrogovou centrálu. Na níže uvedeném odkazu najdete kvalifikační předpoklady pro lidi, kteří se chtějí stát součástí tohoto útvaru. Požadované je min. Bc. vysokoškolské vzdělání, zaměření není upřesněno, bude se lišit podle toho, jakou práci by člověk vykonával. Mám například kolegyni, která dělá psycholožku v rámci Národní protidrogové centrály, někteří další zaměstnanci této instituce mají vystudovaná práva,... Dle informací uvedených na webu se pro vstup do NPC ale také přepodkládá mnohaletá předchozí praxe u policie. Také myslím, že by bylo dobré vědět, co taková práce ve skutečnosti obnáší, rozhodně bych nepodléhala fantaziím, že půjdete honit drogové dealery jako ve filmu... http://aplikace.mvcr.cz/archiv2008/policie/prezentace/npdc.html