lsd testy
karlos7
Dobrý den. Tuto sobotu jsem si dal pul papirku lsd. ve stredu jdu na testy krve kvuli jiz drive prodelane mononukleoze.Muze na nich byt poznat ze jsem neco takoveho mel? resp budou jaterní testy v relativní normě a ne nějak extra vychýlené? děkuji za odpověd Karel

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Užití LSD by játra nemělo výrazně ohrozit ani by se nemělo jeho užití výrazně projevit v jaterních testech, nicméně po prodělané mononukleoze je jakékoli užití takových látek samozřejmě zátěž pro organismus v rekonvalescenci. Užívání drogy a zotavování se po nemoci nejde moc dohromady. Kromě toho má užívání LSD i jiná rizika, než je možný dopad na játra a jaterní testy. Při takovýchto vyšetřeních se testy na přítomnost drog nedělají, navíc LSD je dost obtížně detekovatelné, podle výsledků výzkumů se dá detekovat max 3 dny po posledním užití. Buďte na sebe opatrnější.