dolecovani,resocializace
michal
Dobry de,jsem z vychodnich cech a jsem po lecbe[heroin,alkohol],chci se zeptat na nejake stredisko,centrum nebo instituci,nejlepe z meho okoli,ale neni podminkou,kde nabizeji pomoc temto lidem,jako jsem ja,mam namysli,poradenství týkající se sociální, rodinné situace, pomoc při hledání zaměstnání, ale také podpora při zvládání zátěžových situací a prevence relapsu, psychologické poradenství,uz jsem hledal,ale bez vysledku a je to ted pro me ted dulezite,MNOHOKRAT DEKUJI,s pozdravem

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Doléčovacích center pro lidi po léčbě, kde nabízí služby, které byste potřeboval, je celá řada (Praha, Brno, Olomouc, Ostrava, České Budějovice...), nejbližší pro Vás by byla asi ambulantní centra o. s. Laxus v Hradci Králové nebo v Pardubicích, která nabízejí jako součást svého programu i následnou péči pro klienty po léčbě ze závislosti. Níže posílám odkazy, přeji hodně štěstí a gratuluji k abstinenci. Ambulantní centrum Laxus Okružní 699 500 03 Hradec Králové TeL/fax: 495 515 907 e-mail:provozní vedoucí: zeniskova@laxus.cz a ostatní pracovníci: ambulance.hradec@laxus.cz prac. doba: po - čt 9.00 - 16.00, pá 9.00 - 14.00 Konzultační hodiny se domlouvají individuálně dle možností klienta až do 18.00 hod. Ambulantní centrum Laxus Češkova 2701, Pardubice, 530 02 telefon: 466 265 729 Mgr. Zuzana Renčínová http://www.laxus.cz www.laxus.cz/index.php?page=nasledna-pece