Pervitin a sexualni chovani
Tasty
Dobry Den! Nejsem si jista jestli by tento dotaz spis nepatril do sexualni poradny, ale doufam, ze mi muzete dat nejake rady. Moje otazka v podstate zni: Je nejaka souvislost s Pervitinem a zmenou sexualnich 'chuti'? Budu mluvit konkretne. Ja (21) mam pritele (31), ktery driv bral Pernik (a chvili taky Heroin), ale hlavne P. Je 'cistej' uz 1rok a 7 mesicu. Bydlime s polu. Ja se s im znam 1 rok a 5 mesicu. Zpocatku vsechno bylo v normalu po sexualni strance (prvni 2 mesice), a pak najednou jako kdyz utne, mu bylo nejak spatne,chvili (abstinecni priznaky) a od ty doby (tedy kolem roku) se to nevratilo do normalu. V podsate on nema o sex skoro zajem. Kdybych k nemu neprisla ja, tak on by klidne mohl 'bez toho' bejt mesic a buhvi jestli ne vic. Nechce se o tom moc bavit, ale vypadlo z nej, ze si mysli, ze je v nejakym prechodu a ze to brzo bude dobry. Ale je to uz rok co to rikal a porad nevidim zadny zlepseni, neli zhorseni! Napadlo mne, ze to ma souvslost z jeho byvalou zavislosti, protoze si pamatuje, ze mi rikal, ze za ty 2 roky co bral, ho sex vubec nezajimal a celkove spal jenom s 5 zeny (a verte mi, to bylo na nej v ty dobe malo!). Tak co myslite, ma to souvislost, a kdy se to da do poradku? Jsem z toho uz docela flustrovana! Dekuji moc za odpoved!

Odpověděl: Jakub Minařík
Trochu mi nesedí, jak může mít někdo, kdo je 4 měsíce čistej abstinenční příznaky (doufám že neblbnu-ale pochopil jsem, že jste se s ním seznámila v době, kdy už 2 měsíce nebral, 2 měsíce to fungovalo a pak zlom=4 měsíce bez drog). To fakt není moc pravděpodobné. Teda vůbec. Taky nerozumím tomu, jak mohou abstinenční příznaky trvat 3 měsíce. A navíc po roce se to nevrátilo k normálu.
Takže-můj názor je, že je v tom něco jiného. Možná znova bere - ale na pervitinu bejvaj lidi docela sexuálně aktivní, resp.pokud nejsou-tak vypadaj tak, že byste se ptala na ouplně něco jinýho. Sexuální aktivita spíš mizí u heroinu. No ale po roce byste to taky asi nepřehlídla. Takže-možná má jinej problém. Asi bych doporučil-pokuste se s ním o tom hovořit. I když nechce-je to asi jedinná cesta jak se z toho vymotat. Víte, ono se sexem je to někdy docela složitý. Někdy to nejde, a pak je možná dobrý pokusit se přijít na to proč. To je qasi jedinná cesta, jak se z toho dostat.