xxxxx
luka
uz jsem vam jednou psal,potom jsem odjel pryc ale 25let s drogou nejde smazat jen tak byl jem jak vyhorely palivo jen jsem doutnal bohuzel uz zase horim a boli to

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že by bylo skutečně nejlepší pokusit se zajít do některého z káček a situaci probrat s někým z pracovníků, jak Vám již nabízela kolegyně v předchozí odpovědi. Po tak dlouhé době braní drog je nanejvýš nepravděpodobné, že by se Vám z toho podařilo vyhrabat svépomocí a asi by bylo fajn využít nějakou odbornou podporu. Kolegové, kteří pracují v podobných zařízeních, jsou tady od toho. Můžete kontaktní centrum navštívit anonymně, služby jsou bezplatné a návštěva vás k ničemu nezavazuje. Můžete probrat svojí současnou situaci, získat nějakou podporu, informace o tom, jak by bylo možné postupovat dál, pokud byste uvažoval o nějaké léčběm pomohli by Vám vybrat to, co by pro Vás bylo nejlepší a také by pomohli léčbu zprostředkovat. Nikdo Vás samozřejmě nebude k ničemu nutit, je to pouze Vaše rozhodnutí, ke kterému musíte dojít sám, ale měl byste aspoň potřebné informace k zvažování co a jak. Když mi napíšete, odkud jste, můžu Vám doporučit vhodné kontakty. Zatím držím palce. Znám řadu lidí s podobně dlouhou drogovou "kariérou", kteří se s větší či menší pomocí z toho dokázali vysekat. Není důvod, proč by se to nemělo podařit Vám.