myastheria gravis
addington
chcem sa vas opytat v minulosti no nie zas tak davno cca 6 mes uz netaham lebo som si dal pausu ale xcem este ale sa bojim ci vobec mozem lebo vcera mi nasli v krvi ze mam myastheriu gravis tak sa vas xcem opytat ci som tutu nemoc nedostal z drog.bral som len extazu. dakujem.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, podle toho, co jsem se dočetla (myasthenia gravis je poměrně vzácné onemocnění, takže jsem se musela také dovzdělat stejně jako Vy), jde o autoimunitní onemocnění, ke kterému může přispět kdeco. Možná i užívání drog, ale nijak prozkoumané to nejspíš není. Důležité je, že jde o onemocnění dost vážné, u kterého je velmi důležité dodržování životosprávy, spolupráce s lékaři, správné užívání léků. Proto bych rozhodně nezkoušela brát do toho jakékoli drogy, a to především na začátku, dokud nezjistíte, jak vážný je vlastně Váš stav, nebudete mít vyladěnou medikaci atd. Velmi podrobné informace o nemoci jsou k dispozici na www.myastheniagravis.cz, což možná víte. Určitě se teď šetřete a počkejte s veškerými experimenty a nezdarvými věcmi. V každém případě Vám přeji, aby byla prognóza Vašeho onemocnění co nepříznivější.