opět
lada
asi před dvouma měsícema jsem vám psal že mám problém s pervitinem, který mne už provází asi 7let.daly jste mi kontakt na kotec sokolov. psal jsem vám že jsem perník bral 4roky intezivně a pak jsem asi na tři roky přestal uplně ale poslední tři roky si to zase dávam nemusím to mít pravidelně jako dřív ale 2 do měs.si to dám mám dvě děti a přítelkyni která o ničem neví.když jsem na ty 3roky přestal byla to právě má přítelkyně která mi pomohla ven a teď ji nechci říct že občas jedu abych zase sklamal.teď jsem to vydržel asi 2 měsíce čistej ale ve středu jsem si zase dal.vím že tím ubližuji mí rodině i sobě nenávidím se za to. víte os kotec je dobrý ale já tam nemůžu protože mne tam ty lidi znaj nikdy by si nemyslely že jsem na drogách prostě se tam stydim. prosím vás o jiný kontakt tady v sokolově nebo někde kde by mi mohly problém řešit. myslím že mám velkou šanci s tím přestat protože vím proč ale cítím že potřebuji pomoct. laďa

Odpověděl: Tomáš Harant
Zdravím Láďo, oceňuji Vaši snahu situaci řešit a nerezignovat. Část lidí má tendence to vzdát - poté co si po nějaké době abstinování znovu dají. A to mi přijde škoda. Vaše 2 měsíce nejsou zrovna málo a to jste to v životě už vydržel i mnohem déle. Mám dotaz. Stydíte se před zaměstnanci anebo se bojíte kontaktu s jinými klienty? Možná to víte, ale pro jistotu - v kontatních centrech musí dodržovat diskrétnost a mlčenlivost. Poradenství by mělo jít domluvit mimo otevíračku kontaktní místnosti, kdy přicházejí ostatní klienti. Neměl by jste se tam s nikým dalším potkávat. Pokud přesto chcete jinam, můžete se telefonicky či mailem (bez toho, aby jste se představil) zeptat v os Kotec anebo kouknout na http://www.drogy-info.cz/index.php/map/ , kde je mapa odborné pomoci. Doporučuji první variantu - v os Kotec budou znát konkrétní zařízení a jejich služby, styl jejich práce. V mapě vyčtete pouze kontakty. Přeji ať najdete potřebnou pomoc. Hezký den. TH