dealeři v domě
matka
Dobrý den, v našem domě bydlí dealeři, možná vařiči drog. Koho mám kontaktovat? Policii? Jak mám dál postupovat, když nechci, aby dále prodávali drogy mladým. Děkuji Vám za odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. V tomto případě by bylo samozřejmě nejlepší kontaktovat policii, zde moc jiných možností není. Policie musí každé oznámení prošetřit, takže se jistě Vaší informací zabývat bude, poněkud obtížnější pak bývá dokazování prodeje či výroby drog a případně zahájení trestního stíhání, bývá to časově náročné a nelze tedy zaručit, že se situace u Vás v domě okamžitě změní. Pokud byste chtěla situaci konzultovat, je možné se obrátit na Právní poradnu A. N. O., kde se kolegyně právničky zabývají právními aspekty drogové problematiky. Kontakt najdete v pravé dolní části těchto stránek nebo na webu www.asociace.org pod kolonkou Právní poradna. Zatím přeji hodně štěstí.