Za 4hodiny mi je 20 :-)
meexxiko
Zdravím....dnes jsem prošel peklem...už nemůžu...to co dnes doufám už nezažiju...ještě k tomu segra drží poctivě detox...jako jediná...je mi jí líto, trpí jak pes, má fakt absťák jak na heráku,svíjí se, křičí brečí, kvílí, jestli čeká todle i mě, tak to nedám!! Jinak já jsem z prahy, nebo jakože pocházím ze Svitav, ale asi 5let bydlím v Praze....já vím, že je tady odborníků dost, ale nevim jestli zvládnu jít k někomu uplně cizímu a prosit ho o pomoc....já jako troska která si sama zkurvila život a teď otravuje ostatní...je to dost sobecký, od nás, jakože ,,feťáků,,... jinak k té naší rodince tady....ségra se zatim drží, ale ,,žere,, nějaký ,,riváče,, nebo co a je po tom zmaštěná jak po heráku..můj názor....jinak samozřejmě, vše v poho,chápu Vaši situaci,a budu rád, když mi pomůžete s navázáním kontaktu u nějakého Vašeho známého.....Já jdu spát,za 8 hodin razím do práce....jupí:-))taxe mějte fajn!!!!!!Honza

Odpověděl: Tomáš Harant
Zdravím Honzo, gratuluji k dvacetinám a k nové práci, resp. brigádě. Snad budete mít volnější pracovní dobu a zbyde Vám čas někam zaskočit. Doporučil bych Vám Denní stacionář, Janovského 26, Praha 7. Tel. 220 803 130. Tam probíhá ambulantní léčba a poradenství. Vše zdarma. Znám tam pana Kamila Lukavského, byl mým kolegou v komunitě. Nicméně bych se nebál využít služeb kohokoli odtamtud. To, že sobecky otravujete ostatní je Váš názor. Pokud bychom ho zastávali i my, asi bychom tuto práci nedělali :-) Když by jste tam z nějakých důvodů nechtěl, můžete zajít do Kontaktního centra SANANIM, Osadní 2, Praha 7. Tel 283 872 186. Pokud budete dáte brát, můžete tam vyměnit stříkačky a případně si popovídat o eventuální další jiné léčbě. SLužby rovněž bezplatné a anonymní. Nemusíte udávat své jméno. Znám odtud Niké Christodulu a Gabrielu Koryntovou. Stejně jako u stacionáře - nebál bych se ani ostatních. Doufám, že v sobě seberete odvahu. Nebojte, na první schůzce o sobě nemusíte vyklopit zrovna vše. Pokud chcete, dejte vědět jak jste pochodil. Když budete cokoli dalšího potřebovat, ozvěte se. Mějte se a přeji ať to zvládnete. Tomáš