zvedavost
viki
Dobry den!Jen sem se chtela zeptat jestly bych se mela jit lecit kdis kourim travu kazdy den tak 3dene.Uz mi ta trava nestaci:a uz zacinam mit choutky na tvrdci.a uz jsem parkrat mela koks!A jak takova lecba probiha?Dik za odpoved!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. To, zda byste se měla nebo neměla jít léčit, se dá těžko stanovit takto přes internet. Nevím, kolik je Vám let, jak dlouho marihuanu kouříte, jaké máte zkušensoti s jinými drogami (kromě kokainu a marihuany), zda máte nějaké další problémy související s užíváním drog, jaká je vaše rodinná, sociální situace... Také lze těžko napsat, jak taková léčba probíhá, protože pro každého je vhodný jiný typ léčby (informace o různých typech léčby najdete mimo jiné i na našem webu opd kolonkou Pomoc a léčba). Jinak - Marihuana sama o sobě nezpůsobuje "choutky na tvrdší", to, že jste měla několikrát kokain souvisí spíš s tím, v jakém se pohybujete prostředí, které Vás ovlivňuje a s tím, že prostě máte chuť s drogami experimentovat. Nemyslím si, že byste byla ve fázi, kdy byste potřebovala léčbu ze závislosti ani myslím, že o ní vážně neuvažujete, jen jste zvědavá a připadá mi, že se těmi experimenty spíš chlubíte - "a už jsem měla párktát i koks!" Napadá mě spíš, co je za tím, že máte potřebu si s drogami takto zahrávat, co Vás nutí hledat takové povyražení... Ono to je možná zatím celkem zábavné a člověk si může připadat celkem cool. Rizika, obvlášť u užívání kokainu, jsou ale celkem velká... Pokud byste potřebovala nějaké informace, tak znovu napište.