Léčba
Ivka
Ahoj ráda bych se léčila ze závislosti na pervitinu, beru už rok a půl, posledních 5měsíců injekčně.Nemůžu ale do léčebny protože mi neni 18let, musela by to vědět máma a to nepude bylo by to komplikovaný a nechci jí ublížit.Nejhorší je, že to už vůbec nemam pod kontrolou,beru skoro každý den a nedokážu si říct ne.Můžete mi nějak poradit? Dík

Odpověděl: Bára Orlíková
Nejlepší bude si o tom nejdřív s někým promluvit, trochu probrat situaci, ve které jste a pokusit se přijít na nějaký rozumný způsob, co se s tím dá dělat. Udělala jste první krok. Rozhodla jste se, že to chcete řešit. Být vámi, asi bych zašla nebo zavolala do Káčka (K-centrum, Osadní 2, Praha 7, tel.: 83 87 21 86) a domluvila si schůzku, kde bych se snažila si to všechno nějak ujasnit a na něco přijít :-). Můžete taky zkusit navštívit motivační skupinu v Denním stacionáři (Janovského 26, Praha 7, tel.: 20 80 31 30), která je každé úterý a čtvrtek od 10.30 do 12.00 a je přesně pro lidi jako vy. To, že vám není 18 let, ani v Káčku ani v Denním stacionáři nevadí. Snad jen, že pokud se opravdu pustíte do léčby a začnete abstinovat, tak je možná lepší se o tom s mámou bavit. Předpokládám, že po roce a půl na perníku stejně asi tuší, že se s vámi něco děje. Zvažte to. Je to samozřejmě na vás. Jestli nejste z Prahy, tak zkuste do pražského Káčka zavolat a oni vám poradí nějaký kontakt na podobné zařízení, které budete mít blízko, nebo si ho můžete najít v Kontaktech v levém sloupci. Držím vám palce. Kdybyste se chtěla na cokoli dalšího zeptat, tak zas napište, jsme vám k dispozici :-)