jste tu prosím?????????
meexxiko
tome prosím poradďte mi...nevím co to jo,dal jsem si a asi pul hodiny jsem se zacal celej klepat a nejde to zastavit a neuvěřitelně mě bolí hlava.........prosím zkuste to co nejdřív......... jo a jinak...mam praci...zatim brigadně uklízet v krámu s hadramna....

Odpověděl: Tomáš Harant
Zdravím Honzo, gratuluji k dvacetinám a k nové práci, resp. brigádě. Snad budete mít volnější pracovní dobu a zbyde Vám čas někam zaskočit. Doporučil bych Vám Denní stacionář, Janovského 26, Praha 7. Tel. 220 803 130. Tam probíhá ambulantní léčba a poradenství. Vše zdarma. Znám tam pana Kamila Lukavského, byl mým kolegou v komunitě. Nicméně bych se nebál využít služeb kohokoli odtamtud. To, že sobecky otravujete ostatní je Váš názor. Pokud bychom ho zastávali i my, asi bychom tuto práci nedělali :-) Když by jste tam z nějakých důvodů nechtěl, můžete zajít do Kontaktního centra SANANIM, Osadní 2, Praha 7. Tel 283 872 186. Pokud budete dáte brát, můžete tam vyměnit stříkačky a případně si popovídat o eventuální další jiné léčbě. SLužby rovněž bezplatné a anonymní. Nemusíte udávat své jméno. Znám odtud Niké Christodulu a Gabrielu Koryntovou. Stejně jako u stacionáře - nebál bych se ani ostatních. Doufám, že v sobě seberete odvahu. Nebojte, na první schůzce o sobě nemusíte vyklopit zrovna vše. Pokud chcete, dejte vědět jak jste pochodil. Když budete cokoli dalšího potřebovat, ozvěte se. Mějte se a přeji ať to zvládnete. Tomáš PS. K Vašemu stavu Vám nedokáži příliš napsat. Nicméně třes a bolesti hlavy jsou po požití pervitinu popisovány.