rizika rektální administrace MDMA
Jaja
Dobrý den. Dočetla jsem se, že tento způsob je oproti stejnému množství drogy podané orálně velice výhodný - delší a intenzivnější účinek, méně negativních vedlejších účinků, slabší kocovina. Jaká jsou však rizika oproti orální administraci? Děkuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
Rizika by se lišit neměla, leda snad kdyby se toho více vstřebalo, ale to bych neočekával. Přemýšlím proč by se to mohlo lišit, jedině snad tím, že lék neprojde játry hned po vstřebání a omezí se efekt prvního průchodu. Pokud to tak je, tak stejný efekt přinese vycucání. Docela by mě to zajímalo, neposlala byste mi odkaz kde jste to četla? P.s. Celkem mě pobavila představa, jak pře nějakým klubem stojí parta týpků a zavádí si extošku do konečníku. :-)