Antabus a alkohol v těle
Ferda
Dobrý den.Již půl roku beru dvakrát týdně antabus.Léčba byla na můj popud dobrovolná.Jaterní testy jsou v pořádku. Tělo by mělo být čisté.Proč mám po vypití antabusu vždy silně jablečnou chuť a dech?Je možné že by si tělo vyrábělo nějaký alkohol samo?Po zkušenosti bylo zjištěno že skladba jídla nemá na tento jev žáden vliv.Antabus beru vždy po snídani a tento jev se drží celý den.Lékařka mi tento jev nedovede vysvětlit.Vysvětlite mi ho vy?Díky.Ferda

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás Omlouvám se, ale tato poradna je zaměřena spíše na nelegální a toto je netypický dotaz na specifickou záležitost, kterou takto přes internet nedokážeme posoudit. Nevím, nakolik je popisovaný stav subjektivní a nějak ani úplně nevím, jestli a z jakého důvodu by Vás to mohlo nějak omezovat, když jinak popisujete, že po všech ostatních stránkách je vše v pořádku. Nevím, zda by Vás proto mohl někdo podezřívat, že jste pil alkohol? Předpokládám, že to, že nepijete, se dá i velmi snadno doložit dechovou zkouškou, pokud by to bylo potřeba. Pokud by Vás přesto příčina zajímala, zkuste se obrátit na někoho z odborníků na problematiku alkoholu (specialisté z AT poraden či protialkohoních léčeben).