pro pana m.
elisabeth
Dobrý den! Právě jsem si přečetla dotaz pana m. Existuje spousta fór a diskuzí o drogových závislostech... já mohu doporučit diskuze na www.lide.cz , na téma drog je tam cca 15 diskuzí. Díky za zveřejnění:-)

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Ano, jistě existuje řada diskusí na téma drogy. Nicméně si myslím, že pan m. hledal něco trochu jiného, než o čem diskuse o drogách na internetu obvykle jsou - což je spíše sdílení zkušeností mezi aktuálními uživateli drog, popisy intoxikací a pod. Jemu šlo o komunikaci s lidmi, kteří jsou po léčbě a od drog abstinují. Což se obávám, že diskuse na lide.cz nesplňují, jak jsem měla možnost nahlédnout. Nicméně přeposílám na web, záleží samozřejmě na každém, jak a kde bude o svých problémech nebo názorech komunikovat.