re.
m.
Diky alespon za tento odkaz,abych to konkretizoval,bydlim ted u babicky na vesnici a jsem ted po urazu v neschopnosti,internet je ted pro me proste nastroj komunikace,proto ta otazka,jinak samozrejme chapu,ze nad osobni setkani a podporu neni,dochazim do dvou AT ambulanci,na sraz nasi skupiny mohu ale az na podzim,pritelkyne,ktera byla celou dobu naprosto v pohode se se mnou rozesla tesne po dokonceni lecby(mel jsem asi deset sekund pred relapsem,ale zachranil me havarijni plan:)),citim tedka trosku takovou izolaci a nechci se zase uzavirat sam do sebe,proto dalsi jakkykoliv kontakt i na Vami zminovane instituce d.centra (poradenství týkající se sociální, rodinné situace, pomoc při hledání zaměstnání, ale také podpora při zvládání zátěžových situací a prevence relapsu, psychologické poradenství)velmi rad uvitam,mnohrat dekuji :)

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že komunikace po internetu je teď pro Vás jedna z výhodných variant, zvlášť pokud jste v pracovní neschopnosti po úraze. Bohužel jsem moc důvěryhodných fór na internetu nenalezla (to, co je k dispozici, je spíš pro sdílení zážitků mezi uživateli drog než pro lidi, co abstinují). Pokusila jsem se najít pro Vás nejbližší doléčovací centrum a je v Hradci Králové, což nevím, nakolik je pro Vás dostupné. V rámci Ambulantního centra o. s. Laxus nabízí i program doléčování (následná péče pro lidi po léčbě). Níže posílám odkaz. Zkuste tam zavolat a domluvit se. Pokud byste s ohledem na zdravotní stav nemohl zatím dojíždět, zkuste se s nimi domluvit i na té internetové podpoře, např. prostřednictvím e-mailů. Pokud by byl nějaký problém, napište a zkusíme najít ještě jiné varianty. Zatím přeji hodně štěstí. Ambulantní centrum Laxus o. s. Okružní 699 500 03 Hradec Králové TeL/fax: 495 515 907 e-mail:provozní vedoucí: zeniskova@laxus.cz a ostatní pracovníci: ambulance.hradec@laxus.cz prac. doba: po - čt 9.00 - 16.00, pá 9.00 - 14.00 Konzultační hodiny se domlouvají individuálně dle možností klienta až do 18.00 hod. www.laxus.cz/index.php?page=nasledna-pece