cizi osoba
Werca
dobry den, mam dotaz tykajici se jedne osoby je zavisla na pervitinu a strili si jenze tedka udelala to ze si dala na lzici citronovou stavu (takovou tu kupovanou v lahvi jak vypad jako ten citronek) a do te stavy dala vatu vice uz jsem nevidela ae zajimala by me k cemu to bylo dekuju Werca

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Při injekčním užívání pervitinu se droga rozpouští na lžičce pouze vodou, pak se roztok přes filtr (vatičku) natáhne do stříkačky. Při injekčním užití heroinu ovšem použití vody nestačí, heroin se ve vodě rozpouští obtížně, pro jeho rozpuštění se mezi uživateli drog používá citronová šťáva (i ta, co se dá koupit v lahvičce v podobě citrónku) nebo kyselina citronová a roztok se pak na lžičce nahřívá zapalovačem do rozpuštění, přes vatičku se pak roztok natáhne do injekční stříkačky. Takže pokud jste viděla manipulaci s citronovou šťávou, tak se pravděpodobně jednalo o užití heroinu.