Drogy v moči
vectif
Dobrý den,mám na vás dotaz ohledně doby,po kterou lze zjistit přítomnost THC a pervitinu v moči. Je možné,že po uplynutí 24hodin je možné mít negativní výsledek na přítomnost drog?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. THC se dá detekovat ze vzorku moči 1 - 30 dní po posledním užití, výjimečně déle, doba závisí na mnoha faktorech, především na intenzitě a frekvenci předchozího užívání. Po jednorázovém experimentu budou testy negativní cca do týdne, po dlouhodobém kažodenním kouření marihuany se bude doba detekce blížit té horní hranici. Pervitin se dá v moči zjistit 3 - 21 dní, opět doba závisí na tom, jak často, dlouho a intenzivně byl předtím užíván, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne, v případě skutečně dlouhodobého a intenzivního užívání je možné, že bude detekovatelný až uvedené tři týdny. Po 24 h od posledního užití, jak u marihuany, tak pervitinu, není pravděpodobné, že by byly testy negativní. Proč se na to vlastně ptáte?