to je ale kravina
Milan Šťastný
Sakra, tahle poradna má bejt kurva o drogách a vším, co s ní souvisí. Tohle je mi na hovno. To se na vás můžu klidně vysrat. Takže to tady můžete rovnou zabalit a uděláte líp. To by bylo určitě lepší. Potřebuju prachy a vy mi neporadíte? Asi si je půjdu někam vygenerovat nebo vynutit.

Odpověděl: Martin Hulík
No, Milane, tak takhle to nepůjde. Jediný důvod, proč na váš dotaz vůbec odpovídám je, aby ostaní viděli, jak to nemá vypadat. Já vám fakt věřím, že máte problémy. Rozhodně vám dělá problém chovat se slušně. (Trochu mě to překvapuje. Já když od někoho něco potřebuju, obvykle používám jiný slovník.) Ale jak už jsem vám napsal, my vám nemůžeme nijak pomoct. Aspoň do doby, než zvolíte jiný tón. Po pečlivém pročtení vašich dotazů bych vám spíš doporučil konzultaci s obvodním psychiatrem. A možná bych uvažoval o hospitalizaci na psychiatrii.
Protože jsou vaše další "dotazy" v podobném duchu, mažu je. Jo, je lépe používat přezdívku než jméno, ať už je číkoliv. Zdravím vás a zkuste o tom v klidu uvažovat.
Upozornění: jakýkoliv pokus o nelegální získání peněz vás přivede do průšvihu. Zapomeňte na to a zkuste řešit vaší situaci jinak.