piko
sabinka
dobry den ete jednou sem ja.moc bych se vas chtela zeptat.piko beru snupanim uz tak 2 mesice ani ne skoro kazdy den skoro pokazdy je to nejaky jiny material.mela bych dotazek pokud pujdu na odber krve ale ne kvuli drogam tak by na to nemeli prijit?za jak dlouho mi z krve zmizi a co mam delat kdyz mam problemi kdyz nemam drogu v sobe rodice o tom samozdrejme newibyla bych vam moc vdecna kdybyste mi nejak poradili nebo pomohli sem asi uplne nadne newim co stim mam delat den o dedne je to silnejsi a stracim nad tim kontolu.ja to widim a nedokazu odmitnout.drive sem si dala jednu caru a byla sem napalena ale tetka si dam 2 a sem trosicku a pritom je to cim dal tim vic a vic silnejsi matros prosimmm opravdu moc prosim co mam delat ste asi moje jedina nadeje.budu cekat na odpoved ale rychle prosim

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud jdete k lékaři na odběr krve, tak se testy na přítomnost drog nedělají, z krve by na to přijít tedy neměli. Pervitin se dá detekovat z krve 1-3 dny po posledním užití. Ohledně dotazu, co se s tím užíváním drog dá dělat, když nad tím ztrácíte kontrolu, nedokážete odmítnout a máte pocit, že potřebujete čím dál větší množství pervitinu - tady se radí poměrně obtížně. Vše záleží na tom, zda uvažujete o tom, že byste s pervitinem přestala. Jinak se z toho dá vyklouznout těžko, ztráta kontroly bývá důsledkem užívání drog a pokud budete v braní pokračovat, tak se situace bude spíš horšit, ale určitě ne lepšit. Žádný zázračný návod, jak to dostat opět pod kontrolu a přitom brát dál, není. Určitě bychom mohly vymyslet, co by Vám mohlo pomoci, pokud byste se rozhodla s tím přestat. Pokud si zatím nejste jistá, zda s tím seknout chcete, taky existují možnosti, kam se obrátit a přinejmenším se svěřit a poradit ohledně situace, ve které teď jste. Když mi napíšete, odkud jste, tak bych Vám mohla doporučit někoho z kolegů. Jestliže je Vám nad patnáct let, tak o tom vyhledání pomoci nemusí Vaši rodiče vědět, pokud se jim nerozhodnete svěřit s tím, jaký máte problém. Do budoucna by bylo lepší, abyste jim to řekla, pokud byste se rozhodla s drogami přesta, mohli by Vám poskytnout podporu nebo navštěvovat nějakou odbornou pomoc spolu s Vámi. Pokud budete pervitin brát dál a říct jim to nechcete, tak je to na Vás, nicméně obvykle se to stejně dříve či později provalí... Co se týče vaší skryté poznámky, pokud jste v kontaktu s někým, kdo drogy bere, přestává se a odmítá dosti těžko. Z Vašeho dotazu mi není úplně zřejmé, jak to ve Vašem vztahu vypadá, zda byste chtěla nebo nechtěla ze vztahu odejít... Napište mi, odkud jste a možná i nějaké podrobnosti o sobě a uvidíme, co bychom s tím mohli udělat. zatím na sebe dávejte pozor.