mám problém
Apu-Nahasapeemapetilon
Celkem nedávno jsem vám psala se svými problémy ohledně drog atp...nastala špatná situace a sice jsem jí přejkonala bez fetu(ani jednou od začátku roku jsem si nedala), ale ty chutě mě ubíjí.Radili jste mi abych navštívila psychologa, který by mi moohl pomoct, jenže nějak mi nevychází čas.Zdědila jsem po "kamarádce"pejska na vozíčku(je ochrnutý na zadní nohy)a díky tomu dám neskutečné peníze za veterinu léky injekce atd...Musím chodit do 2 zaměstnání abych to "utáhla".Je to dost namáhavé d, denně spím sotva 3 hodiny ráno ve 4 se psem pak na 6 do práce ve 3 se vrátím na hodinu ven s hafanem od půl 5 zase do práce až do 10 a pak zase hodinku dvě ven s hafanem.Nevím kdy si na to udělat čas i když bych asi pomoc potřebovala.Předmětem mojí otázky je ale zda když si konečně udělám čas, budu moct jít na tu terapii i se psem...on jaksi nevydrží dlouho sám a je zvyklý že kamkoliv jdu jde i on se mnou.nevím jak to udělat...Díky za odpověď

Odpověděl:
Dobrý den, myslím, že přijít na konzultaci s pejskem, pokud vám ho nemá kdo pohlídat, by neměl být zásadní problém. Samozřejmě, že bych se nejprve domluvila po telefonu a o situaci bych zařízení informovala předem. Určitě se toho nebojte a podnikněte nějaké kroky, abyste na svůj boj s chutěma nezůstávala sama. V případě, že vás chutě doženou a vy se znovu na pervitinu rozjedete, nejen že na tom budete blbě především vy sama, ale navíc i váš pejsek, za kterého jste teď zodpovědná. Držte se a buďte na sebe opatrná.