pervitin
Danuška
Jedna moje kámoška si poslední dobou začala zahrávat s drogama.Nejdřív tráva,potom MDMA a teď už i pervitin.Je jí teprve 14,ale poradit si nenechá a přestat s tím nechce,přitom tvrdí "Mám všechno pod kontrolou.".Je možný,aby tohle dobře dopadlo?...můžu jí nějak pomoct?

Odpověděl: Martin Hulík
Nezdá se mi možné, aby to dopadlo jinak než průšvihem. Ale kdo ví. Vaše možnosti jsou dost omezené. Můžete jí sehnat kontakt na K-cenrum (třeba na těchto stránkách v sekci Kontakty). A pak by bylo moudré držet se od ní trochu dál a nechat to na ní. Kdybyste měla dojem, že jí jde o život, řekněte o tom někomu z dopělých, komu důvěřujete (vaši rodiče, její rodiče, někdo ze šloly - ale opatrně, tohle je vždycky tenký led). Jinak si dejte pozor, aby vás náhodou v rámci pomoci kamarádce nenapadlo ty drogy zkoušet - jí byste nepomohla a sobě byste zkomplikovala život.