pomoc
elisabeth
Dobrý den! Už delší dobu se zajímám o drogovou problematiku. Podotýkám, že jsem nikdy nebrala a ani nezkusila tvrdé drogy. Ze závislosti jsem tahala pár známých... některé úspěšně, jiné ne... ale o tom psát nechci. Napadlo mě, jestli bych těmto lidem nemohla pomáhat i nadále. Pracuji a bydlím v Praze, takže závislé potkávám velmi často.. Po práci mívám relativně volný čas, který by se dal využít (pracuji totiž na úřadě, takže směny mě netíží). Chtěla bych se zeptat, zda si myslíte, že bych byla někde potřebná. Je mi 22 let, zdravotnické vzdělání sice nemám... ale myslím, že mám o věcech týkajících se drog velké povědomí, navíc mám vystudovanou prevenci kriminality a krizové řízení, takže jsem i během školy absolvovala dost vzdělávání na témata týkajích se drog a různých jiných patologických jevů... Děkuji Vám za odpověď:-)

Odpověděl: Aleš Termer
Přeji hezký den, Máte-li zájem o práci s drogově závislými, podívejte se na stránky NEZISKOVKY.CZ je tam spousta inzerátů na práci v drogové oblasti. Doporučuji i sekci INZERCE na stránkách DROGY.NET na kartě "PRO ODBORNÍKY" odkaz je v levé svislé liště Ještě před tím, než se rozhodnete pomáhat bližnímu svému. Zkuste nějaké stáže v různých zařízeních péče o drogově závislé, abyste získala přehled a zkušenosti, čemu byste se chtěla dále věnovat. Nejsou to jen nízkoprahové programy (terén, káčko) ale i léčby, doléčovací zařízení a pod. Adresář zařízení naleznete na stránkách DROGY-INFO.CZ Přeji hodně pracovních úspěchů A.T.