sabinka
dobry den chtela bych se vas zeptat snupu pervityn asi tak 3 do tydne ale ne dlouho tak mesic a pul za jak dlouho se mi prolomi nosni prepazka a zajak dlouho to nebudu mit v krvi dekuju moc predem sabina

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Destrukce nosní přepážky je problém, který se objevuje po dlouhodobém užívání a závisí na mnoha individuálních faktorech a také na tom, co obsahuje užívaná droga (obyčejně se na černém trhu nepodaří koupit drogu čistou, zpravidla obsahuje řádku příměsí, které mohou způsobovat nejrůznější potíže). Při šňupání si samozřejmě můžete poškodit nosní sliznici, "prolomení" nosní přepážky může následovat, ale až daleko potom. Pervitin se dá detekovat z krve 1 - 3 dny po posledním užití. Testy na přítomnost drog se ale obvykle dělají ze vzorku moči, tam se dá pervitin detekovat 3 - 21 dní po posledním užití, závisí to na frekvenci a intenzitě předchozího užívání, ve Vašem případě by měly být testy negativní cca do týdne, deseti dnů. Jinak na závěr bych ještě chtěla zdůraznit, že destrukce nosní přepážky je jeden z méně obvyklých problémů uživatelů pervitinu... a že rizik, kterým se vystavujete, je daleko víc, především rozvoj psychických potíží (psychotické stavy vyvolané užíváním pervitinu jsou celkem typickým důsledkem) a také rozvoj závislosti... Takže zkuste být opatrná.