do čista z H
Bluma
Dobrý den, chci se zeptat jak dlouho trvá aby se tělo zbavilo úplně do čista Heráku. Když vezmu, že se bral 1G denně a ten humus už nechci ani vidět. A taky jaký jsou krize a jaký půrběh mají a jak dlouho trvají. Díky Bluma

Odpověděl: Aleš Termer
Zdravím, Absťák (krize) z Heroinu trvá zhruba 5 dní a není to vůbec nic příjemného. Může se objevit třes, pocení, úzkosti, paniky, bolesti svalů, kloubů, průjmy... Dávat si absťák "na sucho" je jen pro otrlé. Lepší bude si ho "odležet" na nějaké detoxifikaci, kde Vám podají Subutex či Suboxone, který postupně vysnižují. Bude to trvat asi o týden či dva déle, ale bude to mírnější. Doporučuji opravdu ten detox lůžkový, než se automedikovat Subutexem. Patrně byste zůstala pořád závislá a asi by se nic do budoucna nezměnilo. Také nedoporučuji na sražení abstinenčních příznaků žádné benzodiazepiny (diazepam, rivotril, neurol atd.) akorát by vám to později přitížilo, nehledě na vyšší riziko předávkování v kombinaci s opiáty. Dobré je uvažovat i o nějaké následné psychoterapeutické léčbě. Je větší šance, že se k drogám nevrátíte. Zkuste o tom popřemýšlet a zase se ozvěte. Pokusím se najít vhodnou pomoc ve vašem okolí. Držte se a opatrujte se A.T.