INTERFERON
Lucie
dekuji. Sem z Prahy8. Jeste sem chtela,ze ja nemam problem si nedat,ale zajimalo me jestli mi nebude treba vice spatne nebo jestli mi to neublizi kdyz nastoupim aniz bych si tri mesice nedala. Dekuji moc.K.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nejlepší bude, pokud se obrátíte na MUDr. Vratislava Řeháka, kterýmá specializovanou ambulanci v Praze zaměřenou na hepatitidy a věnuje se především lidem, kteří mají/měli problémy s drogami. Ohledně toho, že byste si dala (i když tvrdíte, že nemáte problém si nedat...), tak to samozřejmě předsatvuje riziko. Jednak je to zátěž pro játra, která mají už dost co dělat se samotnou hepatitidou, pak samozřejmě hrozí, že se znovu rozjedete a nebude pro Vás reálné do léčby nastoupit, případně dodržet její podmínky po nástupu. V rámci ambulance dr. Řeháka je možné využít i psychosociální pomoci a terapeutických služeb, které zajišťují další kolegové. Takže by bylo ideální na té Vaší motovaci k abstinenci od drog spolu s nimi pracovat. Níže posílám kontakt, je potřeba se předem telefonicky objednat. Přeji hodně štěstí. Poradna pro choroby jater pro Prahu a okolí Léčba hepatitidy C, testování na virové hepatitidy, HIV a jaterní testy Vladimírova 10, 140 00, Praha 4 telefon: 234 091 142 MUDr. Vratislav Řehák http://www.hepatitis.cz