strach
......
Ahoj mam takovy problem, mam strach jelikoz bych si chtela koupit piko 0.6 , nikdy predtim jsem to nemela myslite ze me to muze zabit chtela bych to jenom zkusit ae halvne se bojim abych nebyla zavisla diky

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že to není moudrý nápad, ale asi jste nečekala, že Vám ten nápad někdo z pracovníků této poradny schválí... Nevím, co očekáváte od pervitinu a proč si ho chcete koupit, přestože máte z jeho užití strach, máte obavy, že Vás to může zabít nebo že na tom můžete být závislá... možná by bylo fajn si napřed ujasnit, proč to chcete udělat, proč Vás to tak láká, co je za tím, jestli je to opravdu Vaše volba/rozhodování nebo je to spíše o tlaku kamarádů či někohoz Vašeho okolí... Když nad tím pořádně popřemýšlíte, možná zjistíte, že Vám to za to nestojí. Rizik je samozřejmě kvanta, zvlášť pro prvouživatele, výhod pramálo. Z hlavních rizik lze uvést např. to, že nikdy nevíte, co kupujete, zda je to opravdu pervitin nebo něco jiného, případně jaké příměsi jsou do drogy přimíchány. Účinky pak nemusí být žádné (v případě zakoupené drcené omítky) nebo velmi nečekané (nadrcené neznámé léky či jiné látky) až fatální. Pokud zakoupíte 0,6 gramu čistého pervitinu, pravděpodobně se nepředávkujete smrtelně, ale můžete si způsobit závažné problémy. Obvyklá dávka pro nezkušeného uživatele bývá 50 až 100 mg (0,05 až 0,1 g). Po prvním užití závislá nebudete, ale ono to velmi snadno sklouzne k dalšímu, občasnému užívání, pak intenzitvnějšímu užívání a pak se velmi snadno octnete na hraně závislosti, aniž víte jak... Léčba bývá komplikovaná a dlouhodobá záležitost. Zvažte to. Rozhodnutí je jen na Vás.