nevim
Wattie
Nevim jak to mam presne upresnit skousel sem piko, redidla, prasky , ganju, hasis ale stejne nevim proc asi sem to delel ze zvedavosti a ted uz spis piko a na redidla sem se vykaslal nylo mi s toho cim dal hur .A jeste bych se chtel zeptat jak dlouho po uziti vydrzi latka v moci rodice me chteji testovat doma ale ja nevim jak dlouho mi to tam zustane?

Odpověděl: Bára Orlíková
Člověk dělá bohužel ze zvědavosti spoustu věcí, které nejsou zrovna dobrej nápad. Štěstí, že jste vynechal aspoň ty ředidla. Ne že by perník byl o moc lepší, ale čím míň toho kombinujete dohromady, tím líp. Záleží na tom, jak často berete a co všechno vám to způsobuje za problémy. A taky jak moc se toho chcete zbavit proto, že sám cítíte, že to není v pořádku a nakolik vás do toho tlačí třeba strach z testů, které vám chtějí dělat rodiče. Být vámi, asi bych fakt zašla se někam poradit, co s tím. Kontakt na tu poradenskou linku máte, seberte odvahu, zavolejte tam a domluvte si s někým schůzku, mohlo by vám to pomoct ujasnit si, co se dá v téhle situaci dělat. Jinak, pro vaši informaci, perník se v moči udrží asi 2 - 14 dní, THC až do 30 dnů, u prášků vám nemůžu říct, musela bych vědět, co to je za prášky. Takže jestli nechcete, aby se na to přišlo, nejlepší bude dát si pauzu :-) Držím palce, kdyžtak pište.