steroidy
buraak
Dobrý den, beru steroidy sice na nich závislý fyzicky nejsem, ale jen tak je brá nepřestanu. Beru jeden ampuli sustanonu za týden a k tomu ochranu jater essential forte . Moje otázka teda kolik let bude trvat než mě to zabije? :-)

Odpověděl: Aleš Termer
Zdravím, Nepíšete proč steroidy berete. Pokud jen proto "aby vám rostly svaly" tak bych vám doporučil s tím přestat dříve než si totálně odpálíte nejen játra ale i ledviny, stanete se impotentním invalidou, budete mít rakovinu ledvin či plic a třást se jak ratlík. To vám ta pěkná figura bude na ... Za jak dlouho "to přijde" vám neřeknu, to bývá dost individuální. Pokud je berete z nějakého zdravotního důvodu, měl byste o tom mluvit se svým lékařem, který vám je předepisuje.