osobní poradenství
eviii
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli posytujete i nějaké osobní konzultace, třeba i zpoplatněné.Bohužel jsem na Vašich stránách nic takového nenašla. Dozvěděla jsem se, že jeden můj kamarád dost experimentuje s drogami, mám o něj obavy a ráda, bych si o tom promluvila s nějakým odborníkem...Děuji za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Tato poradna funguje pouze přes internet, ale když se podíváte do kolonky "Kdo Vám odpovídá", zjistíte, že řada kolegů, kteří zde odpovídají dotazy, zároveň pracuje ve službách pro uživatele drog a jejich blízké. Tuto poradnu provozuje o. s. SANANIM, přímo na web organizace (www.sananim.cz), kde najdete informace o službách pro klienty, se dostanete přes řadu odkazů na poradně. Služby o. s. SANANIM včetně Poradny pro rodiče a blízké v Praze, kam byste se mohla obrátit, jsou pro klienty bezplatné. Také Vám samozřejmě můžu doporučit konkrétního kolegu či jiné zařízení zaměřené na pomoc blízkým uživatelů drog, pokud mi napíšete region, odkud jste.