Opiat
Vodák
Takže hezké odpoledne! V léťe loňského roku se mi přihodila velmi podivná věc. 1. Přesně nevím kdy přesně to bylo Pár dní před letní dovolenou jsem byl podle mě byl nitrožilně intoxikován jakousi drogou. Ale nedokážu kvůli výpadkům paměti přesně říci kdy a kde. Nejsem sto si pořádně vybavit cca. 10 dní z toho období. 2.euforie Z prvních 3 - 4 dnů nevím skoro nic... Zažil jsem neuvěřitelně euforikcké stavy. Pocity jakési nadřazenosti nad ostatními lidmi.Jindy zase jakoby lidé do hovoru mísily čísla. Stavy kdy Vám jakoby hlas uvnitř Vaší hlavy napovídá co máte dělat a všechno vycházi. ( například jsem se dostal do koncertního sálu v praze v obecním domě - prostě jsem zašel k vrátnému a řekl mu že mi má dát klíče a moje vystupování bylo tak sebevědomé ,že mi je bez okolků dal.) To jsem však nevymnýšlel byla to jakási představa v mém mozku. Pamatuji si že jsem ,,četl mezi řádky´´ a hlídač, který mě ze předu vyhodil mi jakoby mimoděk vlastně řekl co mám dělat. Celkově se moje sebevědomí zvedlo o mnoho procent. Zvlaště ve vztahu k ženám za normálního stavu jsem spíš zdrženlivý a nevěřím si. V době intoxikace jsem měl pocit,že žena která mě nechce je přinejměnším zvláštní.Také jsem užíval vysoké dávky alkoholu. (CCA. PO JEDNOM TÝDNU JSEM NAŠEL VPICH) 3. post - euforie V hlavě jsem měl ukrutný zmatek a začaly mi nastupovat paranoické myšlenky dokonce jsem hrubým způsobem napadl člověka, se kterým jsem v té době bydlel. (už jsme si to vyříkali). Měl jsem představy viz. hlídač. Ale můj kamarád mi v těchto pedstavách nepomáhal, naopak mě zesměšňoval. 3.1)abstineční příznaky Zároveň asi 14 dní po intoxkaci jsem měl velmi silné nutkání ... opatřit si nějakou dávku. Pocení (bylo léto) ,ale hůavně těžká psychiká dezorientace. Nevěděl jsem komu věřit a komu ne. Nevěděl jsem jestli to co slyším někdo říká nebo.Myslím ,že kdybych v té době potkal někoho s nějakým stimulantem asi bych ho vzal.I když jsem již věděl že můj stav mohla nějaká droga. Přibližně po jednom následovala návštěva nemocnice, kde mi zkontrolovali krev. Nebyl jsem sto jim v té době podrobněji popsat stavy, které jsem zažil. Řekli mi tenkrát jen že opiáty. Takže: Jaká droga by to podle V!ás mohla být? Mám raději navštívit psychiatra? (Mám hlavu plnou otázek... nevím jak se mi to do žíly dostalo apod.od té doby mívám špatnou trvale špatnou náladu. Nemám nadšení.Cítím chuť si něco dát, ikdyž vím ,že si s nejvyšší pravděpodobností nic nevezmu. Mám velmi bizardní sny. Omlouvám se za délku mého dotazu. S Pozdravem Vodáak

Odpověděl: Aleš Termer
Zdravím, z vašeho dotazu není úplně patrné, že jste užil opiáty, příznaky odpovídají spíše stimulačním drogám, patrně pervitinu - zvýšení sebevědomí, euforie.... Další věci které popisujete: zmatenost, hlasy, představy, nerozlišení co je realita a co skutečnost, výpadky paměti, agrese, bizarní sny. Může to být způsobeno pervitinem i alkoholem i jinými látkami, těžko přes internet soudit. Z toho, co popisujete, bych soudil, že může jít o psychotické stavy, které přetrvávají i po onom jednorázovém užití drogy. Mohly se ovšem objevit, aniž jste něco užil, případně nemusí s užitím drogy souviset. Velmi bych vám doporučil návštěvu psychiatrické ambulance. Pokud budete chtít mohu vám najít pomoc ve vašem okolí. Stačí napsat z jakého jste regionu či města. S pozdravem A.T.