Je ta kombinace nebezpečná?
KETAMINKA
Nedávno jsem onemocněla a měla vysoké horečky. I přes to, jsem si musela dát (pervitin) protože to už prostě musím mít. Ale po několika dnech mi už bylo fakt příšerně tak jsem se rozhodla, že si vezmu něco na bolest a horečku. Vzala jsem si paralen a coxtral. A do toho svou obvyklou dávku perníku.Ale pak jako by se mi přehřívalo tělo a chvilkama jsem ani neslyšela.Pořádně nevím co se dělo.Ale zajímá mě jestli je kombinace perníku a léků nějak nebezpečná.Předem dík za odpověd :-)

Odpověděl: Aleš Termer
Když je člověk nemocný, měl by ležet a odpočívat, aby se mohlo dát tělo dohromady. To že jste si do toho dala pervitin, vám moc nepomohlo. Jak píšete bylo vám tak hrozně, že jste přestávala slyšet. Kombinace pervitinu s s léky jen zvyšuje riziko nežádoucích účinků - viz. sekce "o drogách - stimulancia" na drogové poradně. Být vámi už bych to nedělal. Je možné, že byste taky mohla umřít, či si nevratně poškodit vnitřní orgány. Což myslím za to fakt nestojí. A.T.