hrrrnec
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli se můžu zhulit jen z kouře, když sedím v malém uzavřeném prostoru jako je třeba auto a spolujezdec kouří marihuanu.Díky

Odpověděl: Aleš Termer
Zdravím, Možné to je, ikdyž účinek nebude zdaleka stejný jako kdybyste potahoval z jointa či šlukovky přímo, možná to ani nepocítíte. V autě raději "nehulte" a "nenechte si hulit". Kdyby vás zastavila policie a otestovala si vás mohl byste mít pozitivní nález. Pokud bude "hulit" spolujezdec je toto riziko dost vysoké. Na diskotéce, párty či koncertě už to asi nehrozí - tedy jestli vám to nebudou foukat přímo do obličeje :-) Pokud vám hrozí testování třeba v práci, škole či jinde tak vězte, že může být marihuana detekovatelná po pasivním vdechnutí za 7 - 10 dní tj. stejně jako u vdechnutí aktivního. Záleží samozřejmě na množství. A.T.