Pralinka
Dobry den, chtela bych se zeptat, kdyz clovek kouri marihuanu a ne az tak pravidelne, ale tak 1x max 2x tydne jak dlouho po poslednim koureni, kdyz to vzdal se THC projevi v krvi ci v moci? Jedna se mi o to, ze se mam zucastnit testu, kde tyto latky budou urcite zjistovat. Dekuji P.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Obvykle se provádí testy na přítomnost drog ze vzorku moči. THC (resp. jeho metabolity) se dá zjistit od několika dní do 30 dní od posledního užití, doba závisí především na frekvenci a intenzitě předchozího užívání. V případě občasného užívání, které uvádíte Vy, by testy měly být negativní do 14 dní od posledního užití. Z krve se dá užití marihuany zjistit 10-14 dní od posledního užití. Jen na okraj - kouření marihuany má i některá jiná rizika, než jen to, že se to zjistí v testech...