karel
Dobry den driwe sem bral ruzne drqy ted sem byl pres 2mesice cisty a vcera sem si dal pervitin, chtel bych se zeptat jak dlouho mam asi tak pocitat ze to budu mit v moči, diky za odpoved.Karel

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pervitin se dá z moči detekovat 3 - 21 dní od posledního užití, záleží na to především na frekvenci a intenzitě předchozího užívání. Ve vašem případě (jednorázové užití po delší abstinenci) by měly být testy negativní cca do týdne. Jinak, pokud chcete abstinovat dál, bylo by fajn zjistit, co se to dělo, že jste si teď po dvou měsících dal... Příště pak pro Vás bude jednodušší se takové situaci vyhnout... Co se týče skryté poznámky - dotazy zaslané do poradny odpovídáme výhradně přes web. Pokud byste měl zájem o nějakou specifickou pomoc, tak je samozřejmě možné předat kontakty na zařízení nebo kolegy, kteří se danému problému věnují (např. léčebná zařízení, odborní lékaři).